Második találkozásnál már együtt "alszunk"?

november 04, 2014

Múlthét hétfőn olyan dolog történt amit soha nem gondolt volna valószínűleg egyikünk se, még egy héttel előtte se.. Együtt aludtunk asszonnyal Krumplinál, ráadásul én asszonnyal egy ágyban.., hát nem gondoltam volna tényleg, hogy már a második találkozásnál sort kerítünk erre :$ meg mondjuk azt se, hogy Krumplinál fogunk aludni.


Vasárnap még este megbeszéltük, hogy 4kor találkozunk Kelenföldön, amihez nekem gyorsvonattal kellett mennem, amiket amúgy rühellek, mindig személlyel megyek, mert állandóan attól rettegek, hogy nem fogom tudni kinyitni az ajtót és fent ragadok. Tiszta hülye fóbiáim vannak amúgy, de értük megérte felülkerekedni rajta. Ahol leszálltam pont ott volt Krumpli, azt mondta látott az ablakból és direkt elindult erre, hogy ha tényleg nem tudnék leszállni akkor leszed, de olyan vicces volt ahogy futottam oda hozzá és megöleltem, hogy sikerült leszállnom! Asszonyt fel akartuk hívni, hogy merre van, de aztán láttuk jönni őt is, csak ők a másik lejárónál voltak. Volt megint haguparty meg minden, aztán lementünk az automatához megvenni a jegyünket, sose használtam még ilyet, tiszta kíváncsi ez a gép, még azt is be kell neki "írni", hogy mire fel van retardált kártyám. Asszony volt a kísérőm úgyhogy neki is 90%ost kértem és így a kettőnk jegye volt együtt kemény 70 ft. Egy kocsis vonatot küldtek úgyhogy eléggé fel kellett magunkat nyomorgatni, de legalább kényelmesen lehetett nézelődni, sose mentem még arra vonattal amerre Krumpli lakik, még a Dunát is lehetett látni, bezzeg nekem semmi ilyesmi látványba nincs részem miközben vonatozok. Miután leszálltunk egyből egy üvöltöző nőre lettünk figyelmesek, úgyhogy az első benyomás jó volt a helyről. Sétáltunk egy darabig, asszonnyal jól megnéztünk mindent, tök olyanok voltunk mint azok a libák, akikről az istenért se találom azt a gifet amit ide akartam rakni. Krumpli szegény tök nem bírta felvenni a lassú tempónkat, úgyhogy ő ment elől, mi meg mögötte, pöppet lemaradva. Egyszer mondtam asszonynak, hogy most kéne elbújnunk valahova, tuti kitért volna a hitéből ha nem lettünk volna egyszer csak mögötte, de aztán nem mertük bejátszani, mert gáz lett volna ha tényleg eltévedtünk volna valahol vagy valami. Végül aztán elértünk egy Sparhoz ahol Krumpli kint hagyott minket az ajtó előtt.. tök olyan volt mintha ő lett volna az apukánk, de fogalmam sincs miért. Vett egy rakás chipset meg kólát, aztán már meg sem álltunk amíg nem értünk el hozzájuk. Találkoztunk a kutyájukkal, és tök szép házuk van, meg olyan jó meleg volt bent, de egyenesen vezetett is minket a pincébe, pedig tök szívesen körülnéztem volna. De a szobája is nagyon állat, én is akarok pincébe lakni. Még hűtője is van lent. Miután lepakoltuk a cuccunkat megmutattam nekik a pikachus pulcsim, aztán utána én már egész este abba voltam, remélem nem nézett hülyének a húga amikor lejött egy pillanatra. Közbe furcsa chipsekről olvasgattunk a neten, vannak elég érdekes ízűek amiket tök megkóstolnék, meg Krumpli felemelt, pedig azt hittem nem fog elbírni, de tévedtem. Aztán eldöntöttük, hogy a jelenlévők közül milyen chipset akarunk enni és elindítottuk a Tükröket. Hát én ijesztőbbre számítottam, emlékszem amikor kijött mindenki tök be volt tőle parázva, hogy nem mernek többet tükörbe nézni, de semmi extra nem volt, bár én sikítoztam meg ugráltam rajta, amint valami hirtelen megjelenik vagy hirtelen hanghatás ér, sikítok meg reflexből megugrom, és akkor a többiek meg tőlem ijednek meg, ami mókás. Miután vége lett ennek a filmnek és még nem töltődött le a másik, néztünk Boku no tomodachi ga sukunai-t. Imádom azt az animét, tavaly láttam, de újra akartam nézni, annyira agyament. A következő áldozatunk amúgy a Démonok között volt. Hát én azon rendesen féltem, végig Krumpli karját ölelgettem kb, meg sikítoztam, öröm velem horrorfilmet nézni ám. Amúgy az a jó abba ha ennyit nézel meg egymás után, hogy összekeverednek az események, meg elfelejted közbe a felét, és utána már nem fogsz félni utána. Mivel nem tudtuk eldönteni, hogy ez után mit nézzünk nekiálltunk unozni, tényleg jó, hogy sose veszem ki a táskámból, ráadásul egy csomószor nyertem. Tiszta vicces volt, meg a BokuTomo-s Kobato után szabadon kb végig kukuku-ztam, bár azt sajnálom, hogy az új macskafülem amit rendeltem még nem jött meg, így nem volt a vesztesnek büntetése. Nem tudom hányat játszhattunk, de aztán Krumpli már nagyon éhes volt úgyhogy felmentünk enni. Annyira finom kaját csinált a húga, uborkás húst rizzsel, ha nem lett volna már este 11 óra akkor tök ettem volna még, de akkor tuti nem tudtam volna aludni utána. Miután jóllaktunk a kedves házigazdánk visszaküldött minket a szobájába, én kiterültem az ágyán és arra ültem fel, hogy hozott nekünk sütit.. francia krémest.. hát én esküszöm elérzékenyültem, annyira aranyos volt. Közbe meg kitaláltuk, hogy mi legyen a következő film amit nézni akarunk. Mivel horror est volt, azt kellett néznünk, de szerintem nem csak nekem volt elég ez a kettő, úgyhogy végül megnéztük a Horrora akadva 5-öt. Nem csalódtam, ugyan olyan pihentagyú volt mint a másik 4, tök sokat nevettem rajta, Krumpli meg majdnem elaludt közbe. Aztán mivel még asszony nem látta a Zombielandet úgy döntöttünk, hogy azt nézzük meg következőnek. Mire annak is vége lett már világosodott, aztán csak arra emlékszem, hogy benyögtem egy 'na jóccakát'-ot, és elaludtam, pedig amúgy tök nem akartam még elaludni, eleve fordítva feküdtünk az ágyon, meg párna nélkül, és még fent akartam lenni velük. Dél körül mikor felkeltem asszony már ébren volt, aztán amikor köszöntünk egymásnak arra felkelt Krumpli is, úgyhogy úgy döntöttünk, hogy megnézünk még pár BokuTomo-t, aminek hála szegény asszony az egy órával későbbi vonattal tudott elmenni, mint tervezte, de legalább elrángattuk Krumplit is magunkkal a vonatra, meg majdnem lehívtam hozzánk a Turulra, de annyit tökölt, hogy végül jött az én shihuhum is és hazamentem. 

Hát így nagy vonalakban ennyi, de annyira fantasztikus 2 nap volt. Remélem téli szünetbe is csinálunk majd még ilyet és megint találkozunk asszonnyal *-*

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe