Hé Víz!

november 15, 2014

Mamával múlthét péntektől vasárnapig Hévízen voltunk, ezt kaptam tőle még szülinapomra, de csak most tudtunk elmenni, viszont előtte még a múlthét kicsit.

Hétfőn először vettem fel suliba a 'Fuck this shit - Unicorn'-os pólómat, és az a nap valahogy úgy is nézett ki. Kezdődött azzal, hogy 2 vonatot késtem le, aztán tönkretettem a terembe a gépem, ami vicces volt, mert ültem, és ofő megkért, hogy húzzam be magam egy kicsit, hogy el tudjon mögöttem jönni, én meg ahogy beljebb tettem magam megrúgtam a gépházat és kikapcsolt, aztán azóta nem lehetett visszakapcsolni, ott szerencsétlenkedtünk Stefivel vagy fél órát, aztán ofő kiengedett minket szünetre, elmeséltem Zsuzsinak is, hogy milyen kis ügyes vagyok, és kérdeztem, hogy meddig fog még tartani ez a csodálatos óra, erre ofő pont akkor ment el mögöttem, szóval meghallotta a nem is kicsi iróniám, az óra többi részébe felém se nézett, én meg nem mertem neki elmondani, hogy mit csináltam a géppel, szóval csak ültem ott kussba, és folyamatosan újraindítgattam, de nem segített. Következő órára menet nekimentem még az ajtónak is, mert miért ne, de hál'isten az jó óra volt, nem csináltunk semmit, Rozi megengedte, hogy csak beszélgessünk, úgyhogy megbeszéltünk estére egy közös Lol party-t, Stefi, Zsuzsi, Gergő, Krumpli, és én, tök jó volt, csak kár, hogy én még mindig noob vagyok. Aztán ez így ment még kedden is, szerdán este viszont találkoztam Biankával, osztálytársam volt még általánosban, meg egy gimibe jártunk csak más osztályba, úgyhogy elég régen beszéltünk már, de legalább végre sikerült összehoznunk egy találkozót. A Kálvinon találkoztunk és beültünk az ottani könyvtárba paraszt vagyok, fogalmam sincs milyen könyvtár van ott, a Szabó Ervin talán? és beszélgettünk másfél órán keresztül, de megállás nélkül, a végén már nem volt kb hangom se, de jó lenne összehozni még egy ilyen találkát, mert szerintem még mindkettőnknek lenne mondandója.


Csütörtökön krumplival benéztük az órarendet, úgyhogy nem mentünk be suliba, de természetesen csak az utolsó pillanatban kezdtem el pakolni este, amikor már jött értem a mama. Felszedtük az unokatesómat is, és úgy mentünk ki hozzá. Tök érdekes, mert a 20 évem alatt egyszer se aludtam ennél a mamámnál, vagy voltam vele együtt egyedül huzamosabb ideig, úgyhogy kicsit féltem tőle, hogy talán nem fogunk kijönni egymással, de nagyon jól éreztem magam vele. Vacsira csinált tök finom tojásrántottát, aztán neteztünk, tanitgattam neki pár dolgot, ő meg segített normálisan elpakolni a bőröndömbe, mert apától kaptam egyet kedden, és kb az volt az első dolgom, hogy elszakítottam rajta belül a cipzárt, mert nem bírtam belegyömöszölni a ruháim. 
Másnap reggel fél7re jött a busz, először nem volt hely ott ahova mama ülni akart, aztán ahogy szálldogáltak le az emberek a végére már nem volt kb olyan része a busznak ahol ne ültünk volna, nagyon mókás volt, hogy cuccoltunk jobbra-balra mint a mérgezett egerek. Amúgy rájöttem, hogy szeretek a mamával lenni, mert ugyan olyan szarul tájékozódik mint én, meg ugyanúgy random hülyeségeket beszél kb állandóan. Miután megérkeztünk és leszálltunk a buszról, egyből eltévedtünk az épületbe ahova bementünk. Végül aztán meglett a szálloda, mama már rutinos vendégnek számít itt, úgyhogy végigmutogatott mindent, hogy mi hol van, meg mi micsoda, szerencsére egyből elfoglalhattuk a szobát is, pedig jóval előbb érkeztünk mint kellett volna. 

Ilyen volt. Mondjuk az utolsó kép az nem annyira tartozik ide, az a vasárnapi ebéd, de már nem  a hotelban, viszont hihetetlenül isteni volt.

Egyszer 4-5 éves koromban voltam szállodában Németországban, de amúgy még soha, szóval most jól kicsodálkoztam magam, miközben mama mesélte, hogy mi hogy van, meg miért, mert mint kiderült, ő régen ilyen szobalány volt. Aztán beüzemeltettem a laptopot, éééés valami le volt korlátozva mert nem engedett belépni Lolba, kicsit szomorú lettem, úgyhogy lementünk enni, levesbüfé volt, én valami krémlevest ettem, amúgy tök fura volt, hogy én voltam az egyetlen fiatal és mindenki minimum 35 évvel idősebb volt nálam. Egy csomóan meg is bámultak, volt egy bácsi aki rám nézett aztán meg elkezdte nyalogatni a száját, fujj T3T Kaja után elmentünk a közeli boltba venni nasikat az esti unozáshoz, miután visszaértünk mama ráragadt a telefonra, én meg elkezdtem gépezni, valami jó cosplayen törtük a buksinkat Krumplival, majd olyan fél4 körül mama rávett, hogy menjek el vele fürdeni, bár én nem akartam, mert hát um... épp idő volt ahhoz, hogy női problémáim legyenek és isten ments, hogy pont egy forróvizes medencében történjen meg a baj, úgyhogy végül csak lekísértem miután felvettük az öt számmal nagyobb fürdőköpenyeinket. Hihetetlen milyen hosszú az a folyosó ami a szállodától a fürdőig vezet, végre leértünk, meg sikeresen meg is találtuk, erre közölte velünk az ajtóban álló srác, hogy ahhoz, hogy ide beengedhessen minket bizony le kellett volna hoznunk a fürdőjegyünket. Mamával összenéztünk, hogy nemár, nem lehetne anélkül, csak most az egyszer, ne kelljen már visszabattyogni érte, de nem, muszáj volt. Mondjuk először csak engem akart visszaküldeni, mondtam, hogy oké, de ne lepődjön meg ha egy órán belül se találok ide vissza, úgyhogy csak nevetett aztán inkább visszajött velem, meg mint kiderült én teljesen más kártyát hoztam volna le. Amúgy közölte velünk egy bácsi, hogy amúgy csak 4ig lehet bemenni a fürdőbe, és 15:55 volt, ezért eléggé siettünk visszafele, de így is már 4 után kicsivel értünk le a kártyákkal, de fürdeni fél5ig lehetett úgyhogy jófej volt a srác és még beengedett minket. Nem szeretem azt a záptojás szagot ami az ilyen meleg vizes helyeken van, meg fullasztó volt maga a levegő is, nem értem, hogy bírják az emberek, én a medence széléről már azon voltam, hogy nehogy beájuljak a vízbe. Miután mama kipancsolta magát összespanolt elég rendesen az ajtós sráccal, nagyon jól elő tudja magát adni, imádtam, mint egy igazi díva. Még arra is rávette, hogy amiért nem közölte velünk, hogy csak 4ig lehet fürdeni, ezért cserébe tovább kell, hogy engedje majd fürdeni, mint 3 óra a többi napon -mert amúgy maximum csak annyit lehet bent lenni- Fent a szobánkba még pihentünk kicsit, meg unoztunk, jól elvertem őt is, muhahaha, aztán visszaöltöztünk és lementünk vacsizni. Rengetegen voltak, úgyhogy egy néni meg egy bácsi mellé ültünk le, de még velük is összespanolt, tök aranyosak voltak. Amúgy én meg nagyon telizabáltam magam, szedj amennyit akarsz mindenből vacsora volt, huhh, tuti híztam vagy 5 kilót. Vacsi után visszafoglaltam a laptopot, mama meg tv-zett, aztán elég hamar bealudt, én viszont tök jól elvoltam, erre este 10kor lekapcsolták a wifit. 

^^
Konkrétan hisztiztem mindenkinek, de Dorinával legalább együtt szenvedtünk még jó, hogy a telefonomon van net. Ő éhes volt, és nem akarták hozni a pizzáját, én meg...

'Ezek kilapcsoltak a routert o-o' 'Hat ez hihetetlen' 'Nem eleg h nem engednek lolozni de meg azt is szabalyozzak h meddig netezhetek' 'Hat ez tenyleg hihetetlen hogy kapcsolodjak ugy ki ha kozbe elvonasi tuneteim vannak!?' 'Merre lehet a panaszkonyv q.q' 'Nem biiiiiirom' 'Korlatozzak a jogaim' 'Te meg kozben belefulladtal a pizzaba vagy mi?o.o' 'Vagy a konnyeidbe h ennyire nincsenek jogaim?T3T'
 Elvoltam, de legalább kiültem kicsit a teraszra, a 8.on voltunk és tök szép volt a kilátás, aztán este 11kor visszakapcsolták a netet, lehet, csak valami üzemzavar volt, de így utólag vicces, hogy mennyire megzavarta a nyugalmam ez a hülyeség. Kicsit még aztán gépeztem, majd inkább lefeküdtem, mert nem akartam megvárni amíg felkel a mama és ő zavar az ágyba. 

A szombat reggelem csodásan kezdődött, miután kipattantam az ágyból egyből éreztem, hogy valami nem oké, és hát mint ahogy sejtettem, elkezdődtek a női gondjaim. Annyira fájt a pocim, hogy reggelizni se volt erőm lemenni, feküdtem csak, mama meg hozott fel nekem egy rakás kaját, de rájuk se bírtam nézni, úgyhogy inkább elmentem zuhanyozni, áztattam magam vagy másfél órán keresztül, és sikerült úgy kijönnöm mint akit kicseréltek. Még jó, hogy anno rájöttem, hogy a zuhanyzás tök elmulasztja a hasfájást. Be is vágtam az egész reggelit, aztán mama most szerencsére nem erősködött, hogy menjek vele fürdeni, így gépeztem, meg délután is, aztán olyan 4 fele lementünk sétálni. Mama felakarta tölteni a telefonját, meg kerestünk lottózót, mindkettőt sikerült elintéznünk, vettünk kaparós sorsjegyet, 4 db-ot, 2 200ft-sat meg 2 500ft-sat, és én még sose kapartam, de nyertem 1500at, mama meg 5000ret. Hát csak úgy néztünk mint a moziban. Miután visszasétáltunk mentünk is le vacsizni, megint a tegnapi néni meg bácsi mellé ültünk, és megint annyit sikerült ennem mint egy lónak. Utána megint unoztunk, és megint jól elvertem, majd sikerült rávennem, hogy nézzünk Big Time Rush-t. Nem tudom amúgy miért ezt akartam nézni vele, de végül megnéztük az első részt, aztán ő bealudt, én meg a változatosság kedvéért neteztem, most szerencsére nem kapcsolták ki 10kor. 

Vasárnap mama elintézte, hogy ne kelljen olyan korán elhagyni a szobát ha nem jöttünk utánunk, úgyhogy kényelmesen megreggeliztünk, szerencsére sikerült megállnom, hogy ne egyem össze magam, már annyira rá voltam készülve az ebédre, megbeszéltük, hogy a tegnapi nyereményünket elkajáljuk, aztán így még kényelmesen össze is tudtunk pakolászni, majd elindultunk keresni egy éttermet. Végül megtaláltuk azt ahol azt az isteni valamit sikerült ennem - csirkemell krokettel pikáns sajtmártással. - awww. Kaja után még elmentünk kaparni egyet, de én már nem jártam sikerrel, de mama megint nyert egy ezrest. Innen meg már egyenesen mentünk a buszmegállóba és következett megint egy remek kb 4 és fél órás utazás. Miután megérkeztünk még mamánál szálltunk le, mert ott volt pár cuccom, meg csinált vacsit, még sose ettem cukros bundáskenyeret, aztán hazahozott.


THE END
a végét azért elég rendesen összecsaptam, de virtuális vattacukor annak aki eljutott idáig :3

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe