League of Legends

december 20, 2015

Gondoltam most már ideje lenne írni valami helyzet jelentést is, mert egy bő másfél hónapra szépen eltűntem. Tulajdonképpen az indok ugyan az mint tavaly is annyiszor, az a *csúnyaszó* LoL.


Nagyon sokáig csak hallomásból ismertem ezt a MOBA-t, létezik egy játék aminek ez a neve, és így nagyjából ennyi, semmi különösebb információm nem volt róla, meg nem is nagyon érdekelt, sose voltam az a nagy számítógépen/laptopon játszós típus, mindig is a konzolosok táborát erősítettem, aztán még anno 2013-ban amikor kiadták Yasuo-t Dávid regisztrált, mert nagy szamuráj mániája volt, aztán rávett engem is, így elkezdtem kapisgálni, hogy miről is szól ez az egész, és úgy döntöttem, hogy nem akarok vele játszani, mert biztosan ráfüggnék és erre abszolút semmi szükségem, szóval volt egy accountom amit egészen 2014 októberéig semmire se használtam, aztán közbe mivel búcsút mondtunk egymásnak Dáviddal, és újraoszották az osztályunkat is, teljesen új emberekkel ismerkedtem meg, és Stefi meg Zsuzsi elég nagy hatással voltak rám, hogy kezdjek el játszani, szóval megtörtem, és amikor kiderült, hogy Áron is játszik, meg Rayn is, az már csak hab volt a tortán. Őszintén szólva egyébként először nem nagyon tetszett, unalmas volt lövöldözgetni a minionokat, főleg, hogy sose sikerült last hitelni, és még a nyamvadt botok is megöltek állandóan így eléggé elvették a kedvemet (arról nem is beszélve, hogy fel tudtam volna robbanni amikor a többiek "sorozatgyilkosok", "istenszabásúak" meg "legendásak" voltak, én meg kb csak 20× haltam meg) Aztán teltek az órák és a játékok és egyre jobban belejöttem, először Lux tetszett meg a legjobban (mindenki meg volt róla győződve, hogy bele fogok zúgni Ahriba, úgyhogy már csak elvből se próbáltam őt ki egy jódarabig, ne legyek már azért ennyire kiszámítható na.) aztán egyre jobban és jobban kezdtem élvezni, főleg amikor már nem csak botok ellen mertek velem játszani hanem rendes emberekkel is. Sokáig, egészen lvl30-ig, sokkal jobban szerettem aramozni, annyival jobban, hogy addig egyébként csak azt játszottam, gyakorlatilag fogalmam sem volt, hogy mi zajlik egy Idézők szurdokában, csak ha mondjuk néztem ahogy Áron játszik, de nem voltam benne biztos, hogy megállnám a helyem midesként, adc-ként vagy toposként, jungelesként meg aztán főleg nem, úgyhogy nem mertem normalt játszani. Arról nem is beszélve, hogy nagyon kevés hősöm volt, mert aramon egy rakástól elment a kedvem, aztán egyszer csak gondoltam egyet és elindítottam egy normalt, emlékszem Orianna supportoltam és kikaptam egy nagyon aranyos Miss Fortune adcarry-t, utána még pár gamet mentünk is együtt, és amikor írta, hogy wardoljak meg ilyenek nagyon nem értettem, hogy miről beszél, nagyon kellemetlen volt. Innentől kezdve csak normáloztam, az aramtól teljesen elment a kedvem, és mostanra már nem is nagyon szeretem, de! mint egy igazi idióta noob, kb 30 játék után elmentem rankedezni, mert hát miért is ne. Az első pár meccs nagyon jól ment, aztán jött egy rakás lose, meg is lepődtem, hogy még ennek ellenére is silver 5-be dobott be, és nem valahova bronzba, aztán utána még majdnem felmentem silver4-be, már 80 valahány pontom volt, aztán egyhuzamba le is loseoltam, szóval úgy döntöttem, hogy a rankedből nekem ennyi elég is volt, inkább örülök a silver ötömnek minthogy esetleg leessek bronzba, szóval a szezonzárásig (november 17 vagy 11? nem emlékszem) csak normáloztam, aztán mivel legalább kaptam egy silveres keretet, és van több mint 300 normal winem, elég jól beletanultam, elkezdtem megint rankedezni és meg se akarok állni minimum goldig.

Nagyon sokáig egyedül játszottam, mert Raynék közbe átmentek másik szerverre, Áron platos, bűvész diamondos velük nem tudtam menni, Zsuzsi még nem akart rankedezni, Stefit pedig már ritkán látni fent. Néha voltak alkalmi partnereim akik egy-egy játék után hívtak mégegyre, de állandó nem akadt, amit igazából nem is bántam, jól elvoltam egyedül is, aztán egyszercsak leestem bronz 1-be. Ott nagyon kiakadtam, le is töröltem a játékot, egy fél napot bírtam nélküle, aztán visszaraktam és felmentem silver4-be. Közbe találkoztam a mostani vámpír duo társammal, együtt feltornáztuk magunkat silver 2-be, aztán jött egy lose széria, ő most jelenleg s4-es, én pedig s3-as, nemsokára s4-es megint, amiért baromi mérges vagyok, mert ma 5-ből 5 játékon volt a csapatomba egy afk, szóval az összes pontomat elbuktam, még egy loseolt meccs és leesek s4-be, ahonnan szerintem nem lesz erőm/kedvem újra visszajönni, szóval azért tudom most írni ezt a bejegyzést mert a hócipőm teli van, és egy kis időre szüneteltetem ezt a "nagyszerű" játékot.

Nagyon bánom, hogy nyáron 0 tapasztalattal és tudással elmentem rankedezni, mert ha egészen idáig vártam volna biztos vagyok benne, hogy nem silver5-ből kellene indulnom és nagyon sok felesleges kört megspóroltam volna magamnak, de hát most már ez van sajnos. Áronnal fogadtam, hogy január 1-ig kimegyek goldba, de így, hogy állandóan afkokat kapok, nagyon nehéz lesz. Duozni meg csak esténként tudunk, akkor hiába szerzek X pontot ha napközbe nem bírok magammal és ilyenek miatt elloseolom. (S2-ből egyébként csak 5× estem ki idáig, nem gondoltam volna, hogy hatodszorra ilyen nehezen fogok visszamenni, eddig olyan könnyű volt)

Ezt muszáj ideraknom, annyira cukik, amikor duozunk mindig premade botot megyünk, ő Varus én pedig Soraka, OP botlane.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe