League of Legends Ask Meme Q-A

december 22, 2015



  1. First Champion played?
    Attól függ, ha a legeslegelső championról van szó akkor Ashe (emberek vs MI módban), ha az első akivel rendesen "élesben" játékban voltam az Jinx, aramon pedig Zed.
  2. First Champion you mained?
    Syndra, egyértelműen Syndra.
  3. Champion you main/play currently?
    Soraka... aww.
  4. Best or Favorite role to play?
    Sok mindenkivel ellentétben én imádok supportolni, főleg Sorakaval, amennyire fel tudom bosszantani az enemy-t, imádom, ez az egyik hobbim már. Egyébként az összes lanen elvagyok meg szívesen megyek, kivéve a jungel, azt rühellem, meg nem is nagyon megy. (lehet ha nem csak egy Amumum meg egy Dianam lenne oda akkor megszeretném, de egyenlőre ez felejtős)
  5. Favorite Top champion to play/have on your team?
    Topon szeretek Nasusozni meg Ireliazni, és örülök is ha mások őket pickelik a csapatba, rajtuk kívül ha épp nincsenek bannolva szeretek látni Gareneket, Dariusokat, Mundot, még esetleg Illaoit, minnél tankosabb annál jobb.
  6. Favorite Jungle champion to play/have on your team?
    Nekem nincs kedvencem, jelenleg egyikkel se tudok játszani, viszont szeretem ha a jungelesünk is tank, Udyr mondjuk vagy Volibear, Shyvana, Skarner, Rammus ha nem kimondottan tankos akkor meg mondjuk Yi, Kha'zix, Rengar vagy Jax.
  7. Favorite Mid champion to play/have on your team?
    A kedvencem Syndra, Ahri, Lux és Orianna, de egyébként mostanában nem nagyon midezek. Akikkel mondjuk még szívesen megtanulnék jobban játszani az LeBlanc, Annie, Malzahar, Diana és Akali. A teamembe amúgy látni is őket szeretem a legjobban, meg még Brandet, Veigart, Fizzt és Zedet, Yasuot is mondanám de vele sok a noob.
  8. Favorite ADC champion to play/have on your team?
    Az első adc akivel "megtanultam" játszani az Caitlyn volt, aztán Varus, de amúgy még nagyon szeretem Jinxet és Miss Fortunet is. Tristana is jó, bár vele még annyit nem mentem, a csapatomba egyébként bárkit szívesen látok, ezek az adc újítások nagyon OP-k lettek.
  9. Favorite Support champion to play/have on your team?
    Őszintén szólva nem szeretem a tankos supportokat, nem vagyok az a nagy harc kezdeményező típus, sokkal jobban szeretem megvédeni a csapattársaimat heallel vagy pajzzsal, úgyhogy a kedvenceim egyértelműen Soraka, Lulu, Janna, Sona, Nami, ha nagyon muszáj tank akkor meg Leona. Ha épp kivételesen nem én suppolok akkor örülök egy Braumnak, Bliztnek, Treshnek, Tahm Kencnek vagy bármelyik papírnak akiket felsoroltam, Morgananak is, bár én őt személy szerint nem szeretem.
  10. Best champion design(no skin)?
    Itt én most inkább a splashartokat fogom figyelembe venni, mert a játékban egy-kettő igencsak rémesen néz ki, ami fel se tűnik az embernek egészen addig amíg mondjuk meg nem nézi Lolkingen. Ahrinak van szerintem a legszebb skin nélküli töltőképernyője.
  11. Best champion ability/kit?
    Ezt nem tudom, mindig meglepődök, hogy mindenkinek mennyire összepasszol mindegyik képessége mindegyikkel, nem is értem, hogy lehet ennyi mindent így kitalálni és összehozni. Ha muszáj választanom akkor mondjuk itt is Sorakat mondom, a két lábon járó ambulancia, plusz az a silence, imádom.
  12. Worse champion design(no skin)?
    3 hős van akiket a kinézetük alapján roppant utálok és visszataszítónak tartok: Corki, Heimerdinger és Urgot. (ha pedig csak a töltőképernyőt nézem akkor a névrokonomnak [Evelynn] nagyon szeretnék egy újat, ez már olyan régi, meg könyörögöm, ne álljon már égnek a haja)
  13. Worse champion ability/kit?
    Taric, szegénykém olyan useless szerintem, legalábbis nem sűrűn futok bele jó Taricokba.
  14. Favorite Female champion?
    Hát akiket eddig felsoroltam, hogy szeretek velük játszani ők mind.
  15. Favorite Male champion?
    Szintén, bár hozzáteszem, hogy Talon ssw skinje baromira bejön.
  16. Favorite Yordle?
    Lulu
  17. Most annoying champion to play against?
    Riven, hihetetlenül rühellem, meg Soraka, de meglepő milyen kevesen pickelik szerencsére, de nem baj, legalább többször marad meg nekem.
  18. Favorite champion laugh track?
    Ezeket most hagy ne kelljen se angulol se magyarul végighallgatnom, nem tudom, nincs kedvencem.
  19. Favorite champion Taunt track?
    Dunkmaster Darius
  20. Favorite champion Joke track?
    Hmmm
  21. Favorite champion dance track?
    Ahri meg Syndra, nem tudom melyik kpop lánybandától kölcsönözték, de nagyon passzol, meg Ezreal Suzumiya Haruhis tánca, aww.. és Orianna kis balettjét is nagyon szeretem.
  22. Thoughts on Surrendering?
    Normalon nem különösebben foglalkoztat, rankeden soha, csak maximum ha már nagyon nagyon nagyon nagyon reménytelen a helyzet.
  23. Favorite game mode? (including temporary game modes)
    Ranked! xd
  24. Best event for the game?
    Őszintén szólva nekem se az Urf se az Egy mindenkiért nem nagyon jött be, úgyhogy maradok a Porókirálynál, bár azt se sokat játszom.
  25. Demacia or Noxus?
    Igazából nekem teljesen mindegy, mindkét helyről vannak kedvelt hőseim.
  26. Piltover or Zaun?
    Szintén, nem szeretek attól jobban egy hőst mert onnan vagy amonnan való.
  27. Winter Claw, Avarosan, or FrostGuard?
    Ezek igazából nem tudom mik, gondolom Freljordhoz van köze, de nem játszottam még amikor ez az event vagy micsudi volt. (Annyit sikerült kilogikáznom, hogy Lissandrahoz, Ashehez meg Sejuanihoz tartoznak)
  28. Shadow Isles or The Void?
    Dettó mindegy, itt egyik helyről sincs kimondotttan kedvenc hősöm.
  29. Favorite champion associated with Shurima?
    Mondjuk Azir.
  30. Favorite champion associated with Ionia?
    Irelia.
  31. Favorite champion associated with Bilgewater?
    Miss Fortune.
  32. Praise the Solari or Lunari?
    Most ha hősöktől meg mindentől függetlenül csak magamból indulok ki akkor Lunari, utálom a napot.
  33. Statikk Shiv or Phantom Dancer?
    Én általában a Statikkot veszem, ezt az újított Phantom Dancert még nem próbáltam.
  34. Favorite item in game?
    Szeretem aramon a poro nasit, aztán a Zhonya-t, a Guardian angelt, a Botrk-t, a Felemelkedés talizmánját a supportokon, és az őrszemeket!xd De egyébként amúgy nincs különösebb kedvencem, úgyis sok minden helyzet függő, hogy mit veszek.
  35. Flash on D or F?
    Egyiken sem, ebből a szempontból elég különc vagyok, nekem a C-n van. (Anno kiesett a régi laptopon az F betű, és elég szerencsétlenül működött, nem akartam kockáztatni, úgyhogy csak úgy a C-re raktam, de elég furcsa volt megszokni.)
  36. Current game icon? Do you ever change it?
    Az egyik pingvines amit most az Ess neki-ben küldhettünk egymásnak, egyébként aránylag gyakran változtatom, de most a duo pajtimmal közösen ezt használjuk, úgyhogy egy darabig szerintem most hagyom.
  37. Have/do you watch(ed) LaLaLa Demacia?
    Nem, egészen eddig nem is hallottam róla, de most rákerestem yt-n ez valami "sorozatnak" tűnik.
  38. Best skin in game?
    Rengeteg tetszik, sok olyan is ahol igazából a hőssel nem is játszom, de ha meglenne a skin biztos megtanulnám, pl a Dunkmaster Darius vagy a Primtime Draven, Úriember Gnar, Kerekerdő Bard. Aztán hősök akik megvannak és nagyon szeretném hozzájuk ezeket a skineket: Sárkányidomár Tristana, Justicar Syndra, Szívvadász Varus, Pokoli Nasus, Fagyöngy LeBlanc, stb, és skinek amik megvannak és imádom őket, ezeknek majd szentelek egy külön bejegyzést.
  39. Best splash art(skins included)?
    Oops, erre már feljebb válaszoltam véletlenül, még mindig az alap Ahri.
  40. What ping do you play on?
    40 körül általában.
  41. Do you keep up with pro play? If so, favorite pro player(s)?
    Szoktam nézni őket az EB-n meg ilyenek, de külön a streamjeiket meg ezeket különösebben nem követem.
  42. Do you listen to music while playing? What kind?
    Ha nem skypeolunk/TS-elünk közbe akkor általában igen, változó, hogy miket, legtöbbször csak valamit elindítok yt-n, aztán amiket folyamat bead azt hallgatom, régen sok volt a Nightcore, mostanában Simple plan, Sum41 meg ilyenek.
  43. What season did you get into league?
    Ha azt vesszük amikor tényleg el is kezdtem játszani, és nem azt amikor regisztráltam akkor S4, majdnem S5.
  44. Favorite type of Poro from Blitzcrank’s Poro Round Up?
    Ezzel nem nagyon játszottam, pedig cukinak tűnt.
  45. Pref playing AD or AP champions?
    Először jobban szerettem az ap-sokat, de mostanában inkább kezdek átpártolni az ad-ra, bár ez lane függő is, midre meg supportnak ap, de a többire ad.
  46. What do you play more Ranked or Normals?
    Ranked, normalt nem is tudom mikor játszottam utoljára.
  47. Do you prefer Red side or Blue side?
    Hát, a redet boton jobban szeretem, a bluet meg topon, kevesebb ward kell így először legalább.
  48. If you could remove one champion from the game who would it be?
    Riven, egyértelműen Riven, komolyan még Teemo se tud annyira idegesíteni mint ő.
Kicsit zavaró, hogy néha az angol néha meg a magyar neveket használom de nézzétek el nekem, eddig angolul játszottam, de egy ideje magyarra állítottam.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe