märch

március 31, 2015

Ez a hónap sajnos/ nem sajnos, de elrohant mellettem, konkrétan szó szerint észbe se kaptam és már április lett, ezért úgy döntöttem, hogy mivel most perpill nincs időm hosszabb bejegyzésre, álmos vagyok az egy szem februári poszthoz hasonlóan most is egy LOL-os mókát osztok meg gyorsan, aztán átállítom a dátumot, hogy úgy nézzen ki mintha még márciusban írtam volna. imádlak blogspot, amiért ezt megtehetem.



A másik videót nem tudom beágyazni, de ennek a paródiája, az egyik kedvencem: https://www.youtube.com/playlist?list=LLg-sBgI5oo0b7F9o5j2zwlA

Meglátszik azért, hogy értelmes dolgokkal töltöttem ezt az elmúlt hónapot is. A másik posztra visszatérve pedig, közben megszereztem Diana-t és Syndra-t, plusz még Nami-t is, pedig ő egyenlőre még nem is volt betervezve.

A következő bejegyzés remélem már hamarabb érkezik, és addigra igyekszem is összekapni magam, nem pedig ilyen édes kis semmiségekkel betölteni a keletkezett űrt, de addig is, legalább most ismét kielégült a precizitásom, és lesz egy bejegyzés márciusban is.

Adios.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe