szükséges championok

február 28, 2015

Sajnos ebben a hónapban nem sok energiám volt írni, elég retekre sikeredett ez a február, és igaz, hogy a hónapnak holnap vége, a problémának ami a közepe fele felütötte a fejét még egyenlőre nincs, úgyhogy ezért tűntem el ennyire. Viszont nem szeretném ha nyom nélkül kerülne a blogon süllyesztőbe ez a 28 nap, szóval gondoltam összegyűjtöm, hogy melyik hősöket szeretném még mindenképpen megvenni Lol-ba, most, hogy végre pár hete megléptem a 30-ast. Senpaial most először az ap-s rúnáimat raktuk ki, úgyhogy mindenképpen először olyan championokat kell vennem, de már kinéztem egy ad-t is.

6300 IP
  • Syndra
  • Quinn
  • Lulu
  • Lissandra
  • Diana
  • Azir
4800 IP
  • Orianna
  • Leona
  • Brand
3150 IP
  • LeBlanc
  • Karma
  • Anivia
1350 IP
  • Janna
  • Evelynn
Ők azok akiket már sikerült nem teljesen noobként kipróbálnom, némelyikkel már quadraztam is, úgyhogy remélem egyik se lesz olyan baklövés mint amilyen pár hónapja Katarina volt. Rühellem Katarinat.
Aztán akiket még szerintem szeretnék megvenni, de régen játszottam velük, vagy még egyszer se: Yasou, Zed, Fiora, Vladimir, Sejuani, Riven, Caitlyn, és Nidalee. Azt hiszem ennyi.
Jelenleg amúgy kemény 8 darab hősöm van: Ahri, Akali, Annie, Irelia, Katarina, Lux, Sivir és Soraka, aztán ha jól emlékszem nem is említettem, hogy év elején a Mystery boxomba egy Commando Lux skin volt, pedig már azt hittem nem is fogok kapni, hiszen én voltam bannolva... de mindenesetre nagyon örültem neki.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe