BÚÉK!

december 31, 2014

Akartam írni egy összefoglaló bejegyzést, hogy mi minden történt idén, mint ahogy annyian megteszik ilyenkor, meg én is megtettem mindig már jópár éve, aztán így átgondolva rájöttem, hogy ez egy elég borzalmas év volt ahhoz, hogy ne sok mindenre akarjak belőle emlékezni, úgyhogy csak annyit említek meg, hogy gazdagabb lettem két új családtaggal a félöcsim és Theodore személyében, újra osztották az osztályunkat aminek nagyon örültem, személyesen találkoztam asszonnyal, és Senpaiii ♥


Egyébként még mindig rühellem a szilvesztert, meg az emberek lesajnáló pillantását és beszólógatását amikor elmondod nekik, hogy neked ugyan semmilyen terved nincsen 31.-én, mert ugyan olyan nap mint a többi, és sokkal kellemesebb otthon eltölteni, mint valahol bebaszva. Úgyhogy most itt ücsörgök Senpai-nal, tett fel nekem karácsonyi égőket, és hallgatom ahogy lolozik. Kicsit elcseszett szilveszternek hangzik, de én nem bánom, nekem így tökéletes. Nemsokára megyünk majd ki tűzijátékot nézni, aztán talán én is megyek velük egy meccset, nem tudom, addig is inkább elmesélem az elmúlt pár napot.

Pénteken miután hazajöttünk a szállodából Senpai átjött hozzám, nem találkoztunk már egy hete és úgy hiányzott. Sajnáltam, hogy amikor lefoglaltuk papáékkal a szállást még nem voltunk együtt, olyan jó lett volna ha ő is jött volna velünk. Szóval este megvolt a nagy összeborulás, meg persze jöhetett volna az idili ajándékozás, ésatöbbi, de hát nekem még karácsonyfám sincs, meg amúgy is, nem akartam neki semmi olyat venni amire egyeltalán nincs szüksége, meg ő se nekem, így megállapodtunk egyenlőre 2 dologban; vagy akkor veszünk egymásnak valamit ha találunk olyat amire azt mondjuk, hogy 'ez igen, ez kell' vagy pedig hagyjuk a csudába ezeket a kötelező ajándékozásokat, és majd valamikor meglepjük magunkat egy wellnes hétvégével. A második amúgy csábítóbban hangzik.
Visszatérve a témához, elkezdtünk Fűrész maratont tartani, mert mi jobb karácsonyi filmet nézhetne ilyenkor az ember. Bár igazából a maraton kicsit túlzás, mert bár nem vagyok benne biztos, de azt hiszem azt jelenti, hogy együltödben nézed akkor végig az összes részt, de mi nem így tettük. Ma értünk a végére, és néha úgy érzem én egy barlangban nevelkedtem, mert még sosem láttam egyik filmet se, eléggé rendesen ledöbbentett, úgyhogy ha valaki még nem látta, akkor sűrgősen pótolja, parancs!

Szombaton papáékkal elmentünk shoarmázni, kihasználva az alkalmat, hogy ők is teljesen ellustultak ebbe a 3 napba, és semmi kedvük nem volt főzni, én meg amúgy is elakartam ide vinni Senpai-t, szóval pont kapóra jött az ötlet. Néha olyan kis finnyás tud lenni, úgyhogy féltem, hogy nem fog ízleni neki, de imádta, be is vágta az egészet, pedig nem kis adag, én azt ettem ebédre, meg kétszer vacsorára. De mivel az édességnek attól függetlenül mindig marad hely, had mutassam be az új szerelmemet:

Marlenka.

Vasárnap meg papa kitalálta, hogy akar nekem venni pár meleg holmit, mert nagyon hideg lesz ettől a héttől kezdve, úgyhogy elmentünk egyet plázázni. Annyira édes virágmintás felsőket találtam, de Senpai azt mondta ne akarjak úgy öltözködni mint egy terítő, úgyhogy ott kellett hagynom őket :c De helyette szereztem egy extra puha, és extra meleg bordó kötött pulcsit, meg egy sálat.

Hétfőn csak döglődés volt, 24 órából, 16-ot alvással töltöttünk és az a durva, hogy egyeltalán nem érzem magam kipihentnek, tegnap pedig átjöttünk hozzájuk, és kaptam anyujáéktól karácsonyi ajándékot amire egyeltalán nem számítottam, úgyhogy eléggé meglepődtem, de 

annyira aranyooos

amúgy BÚÉK!

Úgy döntöttem, hogy meg nem fogadok semmit, kivéve egy dolgot: "stop eating sugar... straight from the bag" ha még más is ilyen kreatív lenne az új évi fogadalmakat illetően, vagyis megakar valamit fogadni, csak, hogy elmondhassa, hogy igen, neki ilyenje is van, az itt kreálhat magának valami mókásat: New Year Resolution Generator
Have fun! aztán betartani...

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe