3.5

február 05, 2018

☯ Hétfőn megint mehettem volna apáékhoz segíteni feltenni neki a falmatricát, meg Szlovákiába is mentek vásárolni, de még mindig nagyon kedvetlennek éreztem magam, úgyhogy maradtam, viszont megérkezett a várva várt taposógépem, úgyhogy azt felavattam, meg voltam kint az udvaron is, feltöltődtem napfénnyel (amit egyébként utálok de most nagyon jól esett), kicsit megmozgattam a tagjaim, és úgy tűnik nagyjából összeszedtem magam, mert este már tényleg kitakarítottam a szobám elég rendesen.
☯ Ha már megint így benne voltam, kedden a hűtőt dzsuváztam ki. 
☯ Szerdán pedig megtartottam a nagymosást.
☯ Csütörtökön ki akartam pakolni a fiókjaimat és ott is rendet tenni egy kicsit, de addigra már elfogyott a lendületem, meg igazából a többiek is felhúztak a játékunkkal kapcsolatban, úgyhogy Discordon a Kawaii Squad nevű csoportunkat átírtam HISZTI SQUADRA és kiléptem... nem vagyok rá büszke, de elegem van az oviból.
☯ Pénteken a városban voltunk, bementem papáékkal vásárolni, meg muszáj volt elmennünk a bankba is. Néztem egy-két dolgot a diétámhoz, és most voltam először a felújított Intersparban, de majdnem dobtam egy hátast annyira királyul megcsinálták. Olyan sok féle cucc van, hogy azt se tudtam hova kapjam a fejem.
☯ Szombaton Ernőéknél voltunk szülinapozni, ottani második unokatesóm 1 éves lett.
☯ Vasárnap pedig Zsófival átimvuztuk a napot. Annyira baromira király volt, megint sírva röhögtük majdnem végig az egészet, azt hiszem egy új fokra is megérkezett itt a barátságunk amit inkább nem is részleteznék..
☯ A heti zene random, csak amikor ez ment akkor még a papa is bejött megkérdezni, hogy mi szól, mert nagyon tetszett neki, tök aranyos volt.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe