Ebay/Ali #15

október 10, 2017

Készen álltok egy újabb fergetes utazásra valószínűleg "Abszolút semmi szükségem rá, de nem tudtam neki ellenállni" földjére? Remélem igen, mert ismét elég tartalmas lesz.

Ebay
Innen ismét nem szereztem be túl sok dolgot, Ebayország Királynőjeként úgy érzem lassan meg kéne változtatnom a nevem Aliexpressországéra, csak az olyan hosszú, az Aliország meg olyan furcsa. Na mindegy, a lényeg, hogy ezeket vettem az elmúlt egy hónapban.

Szeretem rendelni a pendriveokat, és nem csak azért mert olcsóbbak, mint itthon, hanem mert rémesen aranyosakat is lehet találni. Ezekkel a macska mancsokkal  már régebb óta szemezgettem, de nem volt rá feltétlen szükségem, most viszont kell majd vinnem magammal a suliba, úgyhogy nem is volt kérdés, hogy ez lesz belőle. Már meg is érkezett, 64 gb-s, és semmi probléma nincs vele.

Bizooony, pikachus, és a seggébe kell dugni a dolgokat, tök király. Eredetileg olyan izét akartam venni, azt a hordozhatót, csak most az istenért se jut eszembe a neve, de tudjátok de ezt megláttam, és kész. Ennél randomabb dolgot szerintem még sose vettem, de teljesen oda vagyok érte. Még csak ma érkezett meg, úgyhogy nem nagyon tudok arról beszámolni, hogy mennyire strapabíró, sőt mintha nem is tudnám rendesen bedugni a konnektorba, de próbálkozom, aztán remélem nem fogok zárlatot okozni vele, vagy leégetni a fél házat.


Sapi 1 2
Nagyon szeretem a sapkákat, ha a jó a hajam akkor azért, ha rossz akkor azért, mindent annyira fel tudnak dobni, arról nem is beszélve, hogy jó melegek is. Ahogy múltkor a cipőkkel, ezekből is szeretnék most minél több félét beszerezni, ezekkel pedig már lesz egy krémszínűm, egy bordóm, és ez a kettő, szóval maximum majd még egy fekete fog kelleni, de az ráér.

AliExpress
Innen elsősorban ismét a sulihoz néztem szét, de aztán gyakorlatilag az égvilágon minden lett belőle, megint.

Hát, mint kiderült könyvünk az egyetalán nem lett, de egy rakás nyomtatni való jegyzetünk igen, aztán végiggondoltam, és arra jutottam, hogy miért tűzném csak unalmasan össze, amikor vehetek szív(!) alakú lyukasztót, és hozzá ilyen cuki kapcsokat. Már alig várom, hogy megérkezzenek.

Engem nem különösebben érdekel ez a nagy flamingó meg trópus(?) őrület, de ezt az egyetlen egyet találtam ami ki is nézett valahogy, és nem volt horribilisen drága, azt meg el kell ismernem, hogy egyébként szerintem kimondottan jól néz ki. De ne tévesszen meg titeket a kép, sajnos nem küldik mind a hármat, csak az egyiket. Az én esetemben a nagyot.

Post it-ek 1 2 3 4 5
Még a múltkor amikor Áron innen ment dolgozni, és csomagoltam neki uzsit, tök tettem volna be neki legalább csak egy "szeretlek" feliratot valami cuki papíron, és akkor leesett, hogy semmi ilyenem nincs, ezt orvosolandó, gyorsan kerestem is párat. Nem túl romantikusak, inkább a mókás irányba akartam elmenni, hogy ha sulihoz használom, akkor is feldobjanak kicsit.

Tollak 1 2 3 4
Pár dologra azért már biztosan megtanított ez a pár nap suli is, például arra, hogy a múltkor rendelt cicás tollaim mennyire nem praktikusak, mert így, hogy a végükön van - az egyébként nagyon cuki - fej nem tudom hova tenni a kupakot amíg írok, és abból az lesz, hogy csak szanaszét gurul vagy nonstop leejtem, szóval a negyedik képen lévőket szereztem be inkább helyettük. Aztán arra is rájöttem, hogy akármennyire is poén a halas tolltartóm, baromi kicsi, úgyhogy a több féle színű toll helyett, hogy újra az általánosban érezhessem magam, többszínű tollat vettem, azt ami a második képen van, 8 féle. A másik kettő pedig olyan kis szörmés és bolyhos, azokat itthonra szánom. (A harmadiknak amúgy szándékos volt a színkombinációja, ugyanis nekem anno nem csak jrock, hanem emo korszakom is volt, és ez a fekete-rózsaszín nagyon arra emlékeztet)

Tárolók 1 2
Az első képen lévőből már egyszer rendeltem egyet, csak más mintával, és végül totál másra fogtam be, mint amire eredetileg szántam, de nagyon szeretem, mert annak ellenére, hogy nem úgy tűnik, tök nagy és strapabíró, elég rendesen meg lehet pakolni, ami kellene is fog, mert egyébként mindkét verziót szekrény rendszerezésre szánom. Ezt az előbbit az ujjatlanjaimmal szeretném megtölteni, hogy mindig tudjam, merre vannak, a másikat pedig a fogasról leszedett nyári ruháimmal, majd pedig fordítva, mert feleslegesen foglalják rajtuk a helyet ha nem is illenek az adott évszakhoz. Már alig várom ezeket is, hogy megérkezzenek, annyira jó szekrény reformálós ötleteim támadtak.

Vissza a suliba, arra is rájöttem, hogy tökre semmi "életmentő" dolgot nem hordok magammal, mint például papírzsepi, hajgumi meg ilyenek, úgyhogy előbbi az elsőbe, minden más pedig a másodikba fog menni.

Eredetileg olyan tipikus sulinaptárt szerettem volna, ami szeptemberrel kezdődik, de nem találtam sehol, januárral kezdődőt pedig tök értelmetlen lenne elkezdeni most már írni. A bullet journal egyetalán nem az én világom, az asztali naptáramba pedig nem szeretek olyan dolgokat beírni amik nem 1000%-sak, szóval még ezt találtam a legjobbnak a leendő elvileges vizsga és beadandó időpontok beirkálásra, és mivel se pontos évszámok, se dátumok nincsenek elvileg benne, akármeddig használható.

Nem mintha bárhova is utaznék, de sokszor viszek magammal olyan kaját amihez kanál vagy villa kell, és se az eldobhatót, se a szekrényből kivett, agyon szalvétába csomagolt verziót nem különösebben preferálom, ezeket pedig már évek óta nézegetem, mert már a másik sulimba is nagyon szerettem volna, úgyhogy most elhatároztam magam egy rózsaszín mellett. A képen nem látszik, de egyébként elvileg van hozzá villa is.

Igen, juppii, elvileg mind a 3 érkezik egy csomagban. Miután tavaly felfedeztem, hogy imádok sütni, és végre sikerült normális mézeskalácsokat és mindenféle kekszeket összehoznom, még több dobozra lett szükségem ahol ezeket és a kiszúrókat tárolni tudom.

Nagyon sok cuki teásbögrém van, de valahogy mégsincs olyan amibe a kávémat is normálisan bele tudnám tenni, ez meg annyira ideálisnak tűnik, arról nem is beszélve, hogy cicás, hogy hú. Remélem épségben meg fog érkezni, és tényleg ilyen lesz, mert ebbe nagyon szerelmes vagyok.

Hát azt hiszem ennyi. Kíváncsi vagyok, hogy eljutok-e valaha oda, hogy már nem tudok mit rendelni, mert valahogy még a a legnagyobb hülyeségre is kitalálok valamit, hogy megvehessem. De olyan jó, hogy ilyen olcsók, és minden nap úgy várhatom a postást, mint kicsinek a Jézuskát vagy a Mikulást. 
Ha tetszett a bejegyzés, vagy esetleg valami hasznosat is találtatok benne, iratkozzatok fel rendszeres olvasónak, mert szinte minden hónapban érkezik ilyen poszt ^^

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe