日曜日1.21

június 19, 2016

 
☯ Végre két hét után kijött a szúnyoghálós pali (aki, mint kiderült csak két évvel idősebb nálam) és ha minden jól megy, talán újabb 2 hét múlva lesz végre háló az ablakokon.



☯ Most kedden se mentünk végül természetgyógyászhoz, most én nem akartam, mert lassan már egy hónapja nem fájt a nyakam, úgyhogy feleslegesnek éreztem.
☯ Papával kedden kétszer elsétáltunk az itteni boltba ahol már több, mint 10 éve nem voltam, pedig régen még Sailor Moonos képregényt is lehetett kapni ha jól emlékszem. A boltos meg olyan aranyos volt, hogy odaadta nekünk az utolsó túrót amit magának rakott félre.
☯ Elkezdtem írni az albérlős füzetem, de így kezdőként elég macerásnak tűnik.
☯ A múltkori hajvágásom-ritkításom kb eddig tartott, úgyhogy egyik nap ismét nekiestem. Viszont most nem féloldalas frufrut csináltam, hanem teljeset, elég nosztalgikus, főleg ha sikerült volna, mert ha kivasalom olyan mint a seprű, úgyhogy inkább csak fogtam és felcsattoltam.
☯ Voltam papával hátul a nyulaknál, mert le kellett fotóznom párat, hogy el tudja őket adni, olyan rég nem jártam erre, pedig régen a fél gyerekkoromot ott töltöttem a nyulak és a galambok között.
☯ Így a kutyánkat Shippout is meg tudtam látogatni. 
☯ Péntek óta minden nap voltunk egy másfél órás sétán is.
☯ Csütörtök pénteken pedig aránylag borzalmasan rossz napom volt, olyan mélypont jött rám amilyen már 2 éve nem.
☯ Sikerült nevet adnom a cicáknak és aránylag egész normális fényképet csinálni róluk, így ha minden jól megy, akkor jövőhéten érkeznek ide is.
☯ Valamelyik nap voltunk a Mekibe, de most csak salátát ettem. Régen mindig cézárt kértem, de úgy vettem észre, hogy az már nincs, helyette dobozos salátát kaptunk paníros hússal. Nagyon fincsi volt, bár majdnem 500 kalória krutonnal :c 
☯ Vettem egy szőnyeget is amin ha rámjönne tudnék tornázgatni, de egyenlőre elvagyok a sétával és a bicózással. Bár apát nyüstölöm, hogy szerezzünk egy kinectet is, ezer éve szeretnék már, csak otthon a szobámba nem tudtam volna hol ugrálni, most pedig pont kapóra is jönne.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe