Hate this game

február 18, 2016

Rájöttem, hogy a LoL-al baromira "se veled - se nélküled" kapcsolatom van. Előfordul, hogy magamtól tartok benne szünetet, van, hogy külső dolgok miatt kényszerülök rá (rossz interenet, összeomlási probléma, stb) de ezek általában egy hétnél sosem tartanak tovább, mert akármennyire is felbosszantanak az idióta játékosok és a néha igencsak toxic a kommunikáció, egyszerűen hiányzik, hogy elverjek másokat. És akkor most jöhet is az amire ki szeretnék lyukadni.


A könnyebb érthetőség kedvéért, így jönnek fentről lefele sorjába a rangok (ezeken belül I a legjobb és V a legrosszabb):
  1. Challenger
  2. Master
  3. Diamond I-V
  4. Platinum I-V
  5. Gold I-V
  6. Silver I-V
  7. Bronz I-V
    (Azt tudom, hogy challengerbe már nincs ez az egytől ötig dolog, de a masterbe nem vagyok biztos, bár szerintem ott sincs, mindenesetre ez egyenlőre úgyse érint engem)

Mindenkinek azt hangoztattam, hogy nyárig nem játszom le a ranked besorolóimat, mert egyenlőre elég nagy a kavarodás, mindenkit kb még goldból is bronzba dobál, én meg eleve csak silver 2-es voltam nullázáskor, nem akarok leesni bronzba. Aztán végül csak nem bírtam ki, együltömben lenyomtam mind a 10 meccset (azóta már tudom, hogy marha hülye ötlet volt) Olyanokat buktam el, hogy csak lestem, végül 5-5-be végeztem és ledobott Bronz1-be. A legrosszabbak között a legjobbakhoz kerültem, próbáltam így felfogni, de nem akartam elhinni, hogy előző szezonba két hónap alatt felmentem silver5-ből silver1-be, most meg bronz1-be szerencsétlenkedem. Másnap full win szériával feljutottam 92lp-re (100 kell a promóhoz + onnan még 2-3 win) egy nyerés választott el attól, hogy promózhassak vissza silverbe, erre kifogtam egy troll-t, szétrombolta az egész játékot, és én azóta gyakorlatilag csak veszítek. Bronz1 92lp-ről leestem bronz2 36lp-re.... Sokan azt mondják, hogy ha nem tartozól közéjük, akkor úgyis ki tudsz jönni, de én ebbe nem hiszek. Egyedül képtelenség 4 rosszabbal nyerni, főleg ha neked kell supportolni, az a legjobb... Tehát ahelyett, hogy feljebb mennék, jelenleg egyre lejjebb megyek, pedig ha valamit nem lehet elmondani rólam akkor az a feedelés. Mindig megnézem lolskillen a statjaimat, és az átlag halálom az összes hőssel akikkel játszottam 5 (tulajdonképpen teljesen jó performjaim vannak, mert ahol kevesebb a killem, azt kompenzálom a több assistal, a halálom meg alapból kevés). Igazából jelenleg az a legnagyobb baj, hogy most sok goldost, meg ugye a silvereseket is bronzba dobálta, plusz az alap bronzosok is itt vannak, így nehéz kiegyensúlyozott csapatot kapni (gyakorlatilag a túl könnyű és a megsemmisítő vereség között mozognak a meccseim). 

Pedig azt hittem ha elkezdődik ez season és az új hősválasztás (eddig kb mindenkivel veszekedni kellett, hogy te hova akarsz menni, vagy kit bannoljanak ki) ahol előre megjelölhetsz két lane-t (top, jungle, mid, support, adc) és valamelyiket biztosan meg is kapod, tehát gondoltam ha a legjobb champjaimmel mehetek a kedvenc helyeimre (jelenleg miden Ahrit és Syndrat, adcnek Tristanat és Miss Fortunet, támogatónak pedig Braumot preferálom) akkor milyen könnyen lehet majd előrejutni, arról nem is beszélve, hogy most már nem csak ketten lehettek premadek, hanem akár öten is, de ez így is katasztrófa. Bár én még mindig szeretem, hogy oda megyek ahova tényleg akarok, de amikor egy béna négyes premadebe dob az felbecsülhetetlen. 
Ráadásul nagyon kiegyenlítetlennek tartom a meccseket, nem csak azért mert sokan vannak bronzba, hanem a hősök miatt is, egyszerűen annyira lövész meta van, hogy gyakorlatilag csak támogatónak nem lehet őket vinni, ami nekem nagyon nem tetszik, másrészt pedig páran most hihetetlenül erősek, nem érzem, hogy kiegyensúlyozott lenne most a játék. Sokkal hamarabb el tudod veszteni egy rossz lépéssel az egészet, mint régebben. (Csak a példa kedvéért, hogy mennyire kiegyenlítetlen az egész: múltkor egy 3v5-t nyertem meg)

Bűvész azt mondta ha megadom a cuccaim felhúz vissza silverbe, de nem akarom, hogy más játsza le a meccseim. Jelenleg viszont az 1 win - 1 lose játékot játszom amivel sehova se jutok. Annyira szégyenlem magam, hogy bronzba vagyok, amikor már silver1-es is voltam, de megnyugtat, hogy kb az összes silveres és goldos ismerősöm most itt szerencsétlenkedik. Már tavaly se sok választott el, hogy felmenjek goldba, pedig akkor csak 2 hónapot rankedeztem, de idén mindenképpen oda akarok jutni.

Arra se vagyok büszke, hogy úgy fel tud bosszantani, hogy tegnap előtt is amikor visszaestem bronz2-be letöröltem az egész játékot... Aztán másnap várhattam 3-4 órát mire visszatelepítettem. Egyszerűen annyira idióta vagyok.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe