WTF is in your bag?

szeptember 23, 2014

Kicsit már elcsépelt és lerágott csont, de mindig akartam csinálni ilyen bejegyzést. Biztos ez is valami perverzió, de én tök szeretem nézegetni, hogy mások táskájába mi van. Közbe a fantasztikus képszerkesztői tudásomat is megcsodálhatjátok, mivel pár számot még véletlenül se sikerült látható helyre raknom. Ennél gagyibb képet egyébként szerintem nehezen tudtam volna csinálni, nem a konyhaasztalon kellett volna lefotóznom azt hiszem. Na mindegy, lusta vagyok újat csinálni.

  1. Baglyos mappa
    Sosem voltam az a mappázós típus, de be kell látnom, hogy most már praktikusabb így. Egyenlőre csak 'Képző- és iparművészet a 20. században' órai jegyzetek vannak benne, plusz pár üres lap, és indokolatlan női magazinok. 
  2. Zombie killer tolltartó
    Sajnos már nem olyan gyönyörű mint amilyen eredeti állapotában volt, el is van már szakadva, és a  belsejéről ne is beszéljünk, de mivel álmaim tolltartója valószínűleg addig fogom használni amíg végleg darabokra nem szakad.
  3. Frankeinstein - a lény pénztárca
    Nem tudom miért fejjel lefele raktam oda. Igazából mindig is pénztárca fanatikus voltam és imádtam őket nézegetni a boltokba, de amióta ő megvan azóta hiába látok tündérieket valahogy nem vágyom másikra. Minden szempontból pont tökéletes nekem.
  4. Esernyő
    Papáék kocsijából csórtam az egyik esős reggelen. Kéne egy saját, de olyan drágák, ahhoz képest pedig az első fuvallattól szétesnek, úgyhogy nem éri meg. Pedig mindig vágytam egy cunci kicsi esernyőre. Talán majd egyszer.
  5. Könyv - Alaska nyomában
    Mindig tartok valami könyvet a táskámba, jelenleg ezt. Beleszerettem ebbe a történetbe, és egyszerűen nem akarok a végére érni pedig már csak pár oldal van hátra, de nyújtom amíg tudom, úgyhogy remélem még sokáig őt fogom magammal cipelni.
  6. Mp4
    Huhh, ő már jó sok helyet megjárt velem, ha jól emlékszem 6 vagy 7.-es osztálykirándulás előtt kaptam. Igazából ahányszor ledobtam meg ilyenek csodálom, hogy még működik. De imádom amiért nem hagy cserben soha. 
  7. Napszemüveg
    Igazából nem vagyok az a napszemüveges típus, max strandokon vagy kalappal szeretem őket hordani, így napközben séta közbe általában kiégeti a nap a szemem mert csak a hajamba rakom.
  8. Firka füzet
    Mindenféle random és nem random gondolat és firkálmány helye. Egyenlőre ideiglenes, mert majd egy sima, kötött lapos könyvjelzős noteszkét szeretnék, de sehol se találom az igazit.
  9. Pocket brush
    Pár hónapja futottam bele végre ebbe az essence-s mini tükörbe ami egyben fésű is. Ezer éve kutattam már egy ilyen után, mert utáltam külön kis tükröt meg kis fésűt hordani magammal.
  10. Schauma - Keratin erő
    Mivel szokása a hajamnak random indokolatlanul behullámosodnia ezért kerestem valami cuccot amit napközbe suliban is rá tudok fújni, mert nem kell kiöblíteni meg ilyesmi, de mégis egyenesíti. Végül ez jött velem szembe, még csak egyszer használtam, igaz csodát nem tett, de lényegesen normálisabban nézett tőle ki a hajam, úgyhogy ilyen esetekre magamnál tartogatom.
  11. Kézfertőtlenítő
    Szerintem ehhez nem kell kommentár. Ész nélkül fertőtlenítgetem kb a kezem minden evés előtt, és ennek legalább jó illata van, bár finomnak nem valami finom.
  12. Kiwis csokis kézkrém
    Bőröm általában mint a smirglipapír úgyhogy jólesik néha napközben is bekenegetni, és valahogy  sokkal előbb jut eszembe ezt megtenni a vonaton mint otthon.
  13. Zsebkendő
    Ehhez sincs különösebb hozzáfűznivalóm, bár imádom a csomagolását, tök jók ezek a minták, már alig várom, hogy elfogyjon és felfedezhessek még más kinézetűeket is.
  14. Ninja nyuszi
    Ebbe tartom 9-től 13-ig a cuccokat, kivéve a kézkrémet és a kézfertőtlenítőt, mert azokat a könnyebb elérhetőség érdekében inkább a táska elejében. Egyébként eredetileg tusokat meg ilyesmiket akartam belerakni, de idén egyenlőre nincs is olyan óránk amihez olyanokat kéne használnunk, de erre a másik célra is tökéletesen megfelel. Még van benne 1-2 dolog, csak azokat azért mégsem akartam lefényképezni...
  15. UNO
    hihi. Mivel van pár 1-2 órás szünetünk amibe nem érdemes hazamenni, így a biztonság és a móka kedvéért mindig hordom magammal. Bár néha még az unalmas órákon is jól jön.
  16. Diáknaptár
    Ezt se tudom miért fejjel lefelé raktam oda. Ilyenem amúgy utoljára 9.be volt, de imádtam bele írogatni, pedig akkor nem is nagyon volt sok délutáni programom, nem úgy mint most.. ráadásul most már az agyam is szitább. Egyébként kb a fél város felforgattam mire találtam egy normális kinézetűt.
  17. PSP
    Hasonló okok miatt mint az UNO. Igaz a töltőjét valahol elhagytam, meg a memóriakártyáját  is... ehh. De Stefi mindig kölcsönadja az övét, ÍGY suliba töltöm, aztán kockulunk, bár memóriakártya híjján most csak a Tekken DR-el tudunk játszani.
  18. Theodore
    Hát ő általában nincs a táskámban, de valami hihetetlen vágyat érzett pózolni, úgyhogy csodáljátok.
Ők voltak az én állandó útitársaim, full marhaság több mint a fele, de tuti ha bármit is otthon hagynék akkor kellene. Random műanyag(?) karkötőket is szoktam magamnál tartani rajzmappa helyett, csak azok nem látszottak volna jól a fotón, úgyhogy inkább nem pakoltam oda. Még gondolkozom azon, hogy rakok be egy 3D-s szemüveget, mert a szünetekre terveztünk már mozit is, meg egyébként is, még pár hülyeség azt hiszem belefér.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe